Ako prebieha proces vybavenia Vašej objednávky?

  • Objednáte si tovar (pozri si ako nakupovať
  • Kontaktuje Vás naše zákaznícke centrum (callback)
  • Expedujeme tovar
  • Tovar Vám bol doručený, prípadne pripravený na osobný odber

Je to veľmi jednoduché. Naše dlhoročné skúsenosti nám dokázali, že priamy kontakt so zákazníkom je veľmi dôležitý. Po vykonaní Vašej objednávky Vás bude kontaktovať naše zákaznícke centrum. Čo je cieľom callback hovoru ?

  • Verifikáciu Vami zadaných údajov. Často sa stáva, že pri vyplnení objednávky zabudnete zadať adresu doručenia, prípadne popisné číslo.
  • Naše akcie sa menia každé 3 hodiny. Objednali ste si notebook, alebo iný tovar ? Pokiaľ náš pracovník zistí, že Vami objednaný tovar pôjde do akcie, prípadne bude v akcii jeho vyšší model bude Vás o tom samozrejme informovať.
  • Vaše otázky ? Potrebujete sa niečo spýtať, neviete si dať rady ? Callback hovor je ten správny čas na Vaše otázky. Už nemusíte riešiť, že ste sa nedovolali – MY VOLÁME VÁM !

Týmto procesom spoločne dosiahneme spokojnosť na oboch stranách a Vy si naplno vychutnáte pohodlný a bezpečný nákup.

 

© 2017 DAS Slovakia s.r.o. Všetky práva vyhradené. Created by Webtec.