Predĺžená záruka

 

 

Väčšina produktov má zo zákona danú záruku 2 roky. Toto je však vo veľa prípadoch veľmi krátka doba, veď kto z Vás si kupuje chladničku, práčku či televízor na 2 roky ? Asi málo-kto, a práve preto Vám ponúkame možnosť predĺžiť si záruku o 1, 2 alebo až 3 roky! Vyhnite sa tak neočakávaným výdavkom za opravu a predĺžte si záruku na svoj spotrebič.

 

VÝHODY PREDĹŽENEJ ZÁRUKY:

Vyrieši obavy zákazníka zo servisných nákladov po uplynutí záručnej doby od predajcu. Umožní zákazníkovi spokojne používať výrobok, aj po skončení záruky poskytnutej predajcom.

 

Rýchla akcia a reakcia

Stačí zavolať na zákaznícku linku spoločnosti AWP P&C Česká republika +421 252 4­50 039 a všetko bude vyriešené za Vás. O nič sa nestaráte

Záruka v pravom zmysle slova

Buď oprava alebo NOVÝ VÝROBOK!

Oprava bez čakania

Vybavenie požiadaviek na opravu v najkratšom mož­nom čase

Zákazník sa nemusí báť, že nebude mať prostriedky na prípadnú budúcu opravu

Servisné opravy platí spoločnosť AWP P&C Česká republika priamo servisu. Vy nič neplatíte

 

AKO SI MÔŽEM PREDĹŽIŤ ZÁRUKU?

Je to veľmi jednoduché a všetko prebieha online. Vyberte si produkt, o ktorý máte záujem, a po jeho vložení do nákupného košíka sa Vám priamo zobrazia možnosti predĺženia záruky. Zaškrtnutím jednej z možností si zvolíte predĺženie záruky o 1, 2 alebo 3 roky. Po dokončení objednávky Vám na email príde návrh zmluvy, ktorá sa stáva platnou po zaplatení poistného a prevzatí tovaru. Poistné za poistenie predĺženej záruky platíte jednorazovo priamo pri kúpe spotrebiča. Zmluvu si starostlivo uschovajte spolu s dokladom o zaplatení poistného pre prípad poistnej udalosti.

AKO POSTUPOVAŤ PRI PORUCHE VÝROBKU?

V prípade, že sa počas predĺženej záruky objaví chyba výrobku, zákazník si pripraví číslo zmluvy a zavolá na zákaznícku linku spoločnosti AWP P&C Česká republika +421 252 450 0­39. Pracovníci linky overia platnosť zmluvy, kontaktné údaje a vyžiadajú si bližšie informácie o poškodení výrobku. Servisný partner do 2 pracovných dní kontaktuje zákazníka a dohodne sa s ním na spôsobe a termíne opravy. Nahradíme náklady na opravu a náhradné súčiastky. V prípade výrobku s hmotnosťou nad 10 kg alebo s uhlopriečkou nad 42“, nahradíme aj náklady na dopravu výrobku do/zo servisu, poprípade náklady na dopravu a prácu technika na mieste poistnej udalosti. V prí­pade neopraviteľnosti alebo nerentabilnej opravy poskytujeme zákazníkovi nový výrobok porovnateľných parametrov.

 

 

 

 

 

© 2017 Fast Web s.r.o. Všetky práva vyhradené. Created by Webtec.